از طراحی تا دانلود: لوگو ماشین‌ها به همراه فایل لایه باز

دانلود لوگو ماشین و کمپانی‌های خودرو سازی
دانلود لوگو ماشین و کمپانی‌های خودرو سازی
بررسی لوگو کمپانی‌ها برای ایده‌یابی و افزایش خلاقیت می‌تونه خیلی بهت کمک کنه. همچنین به دلیل وجود قوانین کپی رایت پیدا کردن این فایل‌ها در سایت‌های گرافیکی دشواره.

معرفی انواع لوگوهای ماشین

لوگو ماشین، شناسه هویت برند خودروسازان است که اغلب با نمادها، شکل‌ها و رنگ‌های خاص طراحی شده‌اند.

لوگوهای خودروسازان، را با توجه به شرایط بازار، فناوری‌ها، محیط و علایق مشتریان، طراحی می‌کنند تا بتوانند شناسایی و درک سریع این برندها را برای مشتریان خود فراهم کنند. در ادامه به معرفی برخی از انواع لوگوهای ماشین می‌پردازیم:

ماشین مشکی رنگ بی ام و bmw
از بهترین و به روزترین لوگوهای طراحی شده در حوزه‌ی خودروسازی، لوگو کمپانی BMW هست.

Audi: لوگوی این برند شامل چهار حلقه است که برای تمام خودروهای این شرکت معروف است، تاریخچه‌ی پشت این لوگو به گفته‌ی برخی افراد نماد المپیک و به گفته‌ی برخی دیگر همکاری 4 شرکت در تولید این خودرو می‌باشد.

BMW: لوگوی این برند شامل دایره ای با دو رنگ آبی و سفید است که به زادگاه این خودرو اشاره دارد.

Ford: لوگوی خودرو فورد شامل یک بیضی با نام برند خودرو می باشد که شکل بیضی نماد اطمینان و اقتصاد و رنگ آبی نماد قدرت این شرکت نام برده شده است.

مجموعه‌ای از لوگوهای کارخانه‌ها و برندهای ماشین سازی
بهترین فرمت برای دانلود لوگو ماشین‌ها وکتور، Ai و Eps هست

Hyundai: لوگو ماشین هیوندای شامل حروف H بوده که از نگاه دیگر دو فرد هستند که دست یکدیگر را گرفتند و به معنای همکاری سازنده و مشتری است.

Maserati: لوگوی خودرو مازراتی نیزه سه شاخه ای بوده که در دست پادشاه روم، نپتون در میدان شهر بولونیا قرار دارد. این نماد قدرت و شهر سازنده این خودرو می باشد.

Nissan: لوگوی این برند مخفف شده اسم نیهان سانگیو می باشد که کمپانی مادر داتسون نام دارد. این خودرو سازی جای شرکت داتسون آمده است.

از دیگر انواع لوگو ماشین

Toyota: نماد لوگوی خودرو تویوتا نشان از قلب مشتری و محصول و همچنین پیشرفت تکنولوژی دارد.

Bugatti: لوگو ماشین بوگاتی زمان و افراد زیادی را برای طراحی و ساخت آن به کار گرفته است. لوگوی بوگاتی مانند خودروهای این برند، نمادی از آرمان های هنری، فنی و صنعتی می باشد.

Hummer: لوگو ماشین هامر شامل نمایش دو چکش متقابل است که از یکدیگر دور شده اند. این نماد مربوط به قدرت، ایمنی و تحمل بالا می باشد. همچنین، این نماد برای نیروی نظامی، حفظ امنیت و سرعت زیاد شناخته می شود.

تعریف اولیه در مورد ریدیزاین و ریبرند انواع کمپانی‌های ماشین

ریدیزاین به معنای باز طراحی مجدد لوگو ماشین است. در صنعت خودروسازی، شرکت‌های تولید کننده ماشین به طور دوره‌ای به ریدیزاین خودروهای خود مشغول هستند تا با ارائه طرح‌های جدید و جذاب، بازار خود را بالا ببرند و مشتریان جدید جذب کنند.

لوگو کمپانی بنز در طول تاریخ
کمپانی بنز همواره تلاش کرده است تا لوگوی خود را با توجه به اصول روز گرافیکی، باز طراحی کند

بسیاری از کمپانی‌های ماشین بزرگ در سراسر جهان معروف به ریدیزاین مداوم لوگو ماشین خود هستند تا با توجه به رقابت شدید در بازار خودرو، بتوانند تفاوتی در لوگو ایجاد کنند و بازار خود را حفظ کنند. این شرکت‌ها شامل برندهایی مانند: بی‌ام‌و، مرسدس بنز، آئودی، فورد، ژاگوار، لندرور، تویوتا، هیوندای، کیا، نیسان، ولوو و بسیاری دیگر می‌شوند.

معرفی بهترین لوگو ماشین اجرا شده

بعضی از ریدیزاین‌های موفق و شناخته‌شده در صنعت خودروسازی شامل بازطراحی دیزاین داخلی و خارجی خودروها به همراه به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید مانند: صفحات ال ای دی، سیستم سرگرمی، سیستم هوشمند، گیربکس‌های خودکار و … است.

همچنین، در بعضی موارد رنگ‌ها، چراغ‌های جلو و عقب، شیشه‌ها، رینگ‌ها و سایر بخش‌ها نیز به‌طور کامل بازطراحی می‌شود.

لوگو کمپانی ماشین سازی فراری
لوگو کمپانی خودروسازی Ferrari در عین سادگی و حفظ اصالت، طراحی جذاب و به روزی دارد

لوگوی خودرو فراری (Ferrari)

لوگو ماشین فراری شامل دو نوار قرمز و یک خط جادویی سفید است که برای ترکیب آن‌ها محور عمودی به کار رفته‌اند. نوار قرمز، رنگ ایتالیایی‌ها است و خط سفید نماد سرعت و سرمایه است. در کل، این لوگو عظمت و بی نظیری که با ترکیب رنگ‌های شناخته شده ایتالیایی به کار رفته است را نشان می‌‎دهد.

لوگوی خودرو پورشه (Porsche)

لوگو ماشین پورشه شامل دو نوار سیاه و سفید، چهار زاویه قرمز، یک یورونین (یک سوارکار سریع قوی و زیبا در اساطیر داستانی) و نام برند پورشه است. بنابراین طراحی آن جهت بیان عزم شدید در عرضه خودکفایی در برابر سایر رقباست.

لکسوس (Lexus)

لوگو ماشین لکسوس شامل “L” طراحی شده برای نام برند است که با رنگ نقره ای، با استفاده از یک دایره کوچک ظاهر می شود. این طراحی مدرن و زیباست و برای بنیانگذاری برند جدید و فاخری برای خود، مورد استفاده قرار گرفته است.

ماشین لکسوس
لوگو ماشین لکسوس از ساده‌ترین لوگوهای اجرا شده است که به نوعی مشابه لوگو هیوندای است

مرسدس-بنز (Mercedes-Benz)

لوگو ماشین مرسدس-بنز شامل یک ستاره سه نقطه درون یک دایره است. این طراحی نشانگر قدرت، ثبات و بی همتا بودن آن خودروها است. برای برند معروفی مانند مرسدس-بنز، لوگویی با استفاده از یکی از نمادهای خودروها و بسیاری از تعهدات آنها به صفحه جهانی خودروسازی استفاده شده است.

بنتلی (Bentley)

لوگوی بنتلی شامل برج تلویزیونی لندن و نام نوشته شده “Bentley” است. این طراحی استواریت و حالت اشرافی را به خود می‌گیرد و به مفهوم خودروهای بسیار لوکس بنتلی اشاره دارد.

لامبورگینی (Lamborghini)

لوگوی لامبورگینی شامل یک تورو، که یک گاو اسپانیایی با شاخ های بلند و ضخیم است، می باشد. این نماد به ریشه‌های بسیار قوی نسبت به اسپانیا پیوسته و جهت توصیف قدرت، بی نظیری و سرمایه آن خودروها انتخاب شده است.

کیا(KIA)

شرکت خودرو سازی کیا، لوگوی جدیدی را طراحی کرده است که معنا و مفهوم آن آرزوی این شرکت برای تبدیل شدن به پیشروی در صنعت خودروسازی می باشد.

بهترین منابع برای دانلود لوگو ماشین‌ها

با توجه به تغییرات چشمگیری در دنیای دیجیتال، دغدغه طراحان گرافیکی برای دستیابی به منابع دانلودی با کیفیت و جذاب، بسیار مهم شده است. در این میان، سایت ادوبی استوک و شاتراستوک برای دانلود فایل های گرافیکی لوگو ماشین ها، به عنوان بهترین و معتبرترین منبع شناخته می شود.

تصویر لوگو شاتراستوک بر روی دیوار
از بهترین منابع برای دانلود فایل لوگو ماشین‌ها سایت شاتراستوک و ادوبی استوک است

ادوبی استوک، بیش از ۷۵ میلیون تصویر، ویدیو و آهنگ را در اختیار کاربران قرار می دهد. این سایت از شرکتی معروف به نام ادوبی تأسیس شده است و امکان دسترسی به تصاویر با کیفیت بالا، قیمت معقول و مجوز قانونی را فراهم می کند. از بین میلیون ها تصویر در دسترس ادوبی استوک، تصاویر جذاب و کیفیت بالایی برای لوگوهای ماشین ها وجود دارد که می توانید به راحتی دسترسی پیدا کنید.

شاتراستوک نیز یکی دیگر از بهترین منابع دانلود فایل های گرافیکی لوگوهای ماشین ها است. این سایت محبوب بیش از ۳۰۰ میلیون تصویر، ویدیو و موسیقی با کیفیت بالا را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. مزیت این سایت، تنوع بیشتری از ادوبی استوک در ارائه تصاویر کیفیتی و متنوع با قابلیت دسترسی به قیمت های کمتر است. بنابراین، در صورتی که در جستجوی منابع کیفیتی برای لوگوهای ماشین ها هستید، شاتراستوک یکی از راه حل های مناسب به نظر می رسد.

2 پاسخ

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *