منبع دانلود کارت ویزیت خام و تمپلیت‌های آماده

موکاپ کارت ویزیت لاکچری خاص
موکاپ کارت ویزیت لاکچری خاص
دانلود فایل‌های پرمیوم تمپلیت کارت ویزیت باعث طراحی حرفه‌ای‌ و شخصی‌سازی خیلی راحت و آسون و البته ایجاد یک خروجی جذاب میشه

کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت یا همان Business card کارت کوچکی است که اطلاعاتی در مورد خدمات یک فرد یا سازمان و نحوه تماس با او را ارائه می‌دهد. این کارت‌ها نقش مهمی در جذب مشتری دارند و می‌توانند سبب ارتقا موقعیت یک کسب و کار شوند. کارت‌های ویزیت انواع مختلفی دارند و از دیدگاه‌های مختلفی می‌توان آنها را گروه بندی نمود. شما با استفاده از یک کارت ویزیت لاکچری می‌توانید مشتریان بیشتری را برای بیزنس خود جذب کنید.

موکاپ دو کارت ویزیت آبی با فرمت Psd
از فایل‌ها و تمپلیت‌های لایه باز و آماده‌ی کارت ویزیت خاص می‌توان استفاده کرد و سریع‌تر و باکیفیت‌تر پروژه‌ها را طراحی کرد

انواع کارت ویزیت

کارت ویزیت به طور کلی دارای دو نوع اصلی می‌باشد که عبارتند از:

  • شرکتی
  • شخصی

کارت‌های ویزیت شرکتی حاوی اطلاعات شخصی نیست؛ بلکه نام شرکت، نوع فعالیت آن، لیست خدمات، آدرس و تلفن و لوگوی شرکت روی آن وجود دارد. همچنین می‌توان شعار شرکت و نقشه موقعیت مکانی آن را نیز در کارت قرار داد. این گروه از کارت‌های ویزیت برای اهداف تبلیغاتی استفاده می‌شوند و در رویدادهای عمومی مختلف توزیع می‌گردند.

کارت‌های ویزیت شخصی برای ارتباطات غیر رسمی استفاده می‌شوند. قوانین خیلی سخت گیرانه‌ای برای ایجاد چنین کارت‌هایی وجود ندارد. این نوع کارت‌ها بر اساس ترجیحات شخصی مالک طراحی می‌شوند. در صورت تمایل می‌توان آدرس محل کسب و کار مالک، مدرک تحصیلی، پست الکترونیک و غیره را در این کارت ذکر کرد.

نمونه‌های کارت ویزیت

معمولاً افرادی که قصد چاپ کارت ویزیت را دارند؛ مایل هستند نمونه‌های مختلف کار را ببینند و سپس طرح مورد نظر خود را سفارش دهند. برای مشاهده نمونه کارت‌ ویزیت می‌توانید به سایت شرکت‌های مختلف چاپ کارت ویزیت مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید از جستجو در موتورهای جستجویی مانند گوگل استفاده نمایید.

موکاپ کارت ویزیت خاص
حتما برای ارائه هر طراحی که انجام می‌شوند مخصوصا انواع کارت‌ها، دیزاین نهایی باید داخل موکاپ قرار بگیرد

سایت‌های تخصصی نیز وجود دارند که کارهای گرافیکی خیره کننده‌ای را به اشتراک می‌گذارند. شما اگر دنبال یک کارت ویزیت لاکچری می‌گردید؛ بهتر است در این سایت‌ها جستجو کنید. در ادامه مطلب برخی از این سایت‌ها معرفی می‌شوند.

کارت ویزیت لاکچری

یک کارت ویزیت لاکچری می‌تواند لوکس بودن کسب و کار شما را به رخ رقبا کشیده و مشتریان را به صورت غیر ارادی به سمت شما سوق دهد. در کارت ویزیت لاکچری تفاوتها کاملاً بارز هستند و این تفاوتها می‌توانند سبب افزایش چشمگیر مشتریان گردند.

یک کارت ویزیت لاکچری ممکن است از نظر نوع کاغذ، نوع چاپ، نوع برش و غیره متفاوت باشد. این کارت می‌تواند از جنس PVC، شیشه، چوب و حتی مس باشد. ممکن است از طرحها و برش کاریهای سنتی جذاب در ساخت آن استفاده شود. معمولاً از نوشته‌های طلاکوب و یا نقره کوب در این کارت‌ها استفاده می‌شود.


تمپلیت های آماده Business card

خوشبختانه در دنیای طراحی و منابع گرافیکی نیز، تمپلیت‌ها یا همان الگوهای آماده وجود دارند که افراد می‌توانند به راحتی آنها را دانلود نموده و استفاده کنند. یک تمپلیت در واقع یک فایل خام است که افراد می‌توانند پس از دانلود، آن را مطابق اهداف بیزینس خود تغییر دهند. به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی پروژه‌ی دلخواه خود را طراحی کنید.

امکان دانلود انواع تمپلیت کارت‌های لاکچری هم وجود دارد؛ اما در مورد یک کارت لاکچری علاوه بر طراحی، مراحل انتخاب مواد سازنده کارت و نوع چاپ آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.
این تمپلیت‌ها معمولاً فایل‌های فتوشاپ لایه باز هستند؛ تا کاربران بتوانند تغییرات مورد نظر خود را در آنها اعمال کنند. برخی از این تمپلیت‌ها رایگان بوده و برخی دیگر نیز دارای هزینه می باشند.

منابع حرفه‌ای کارت ویزیت خام

با دانلود تمپلیت‌های آماده و خام و اعمال تغییرات دلخواه در آن، می‌توان دیزاین خاص خود را ایجاد کنید. حتی پیدا کردن الگوی یک لاکچری نیز که توسط گرافیست‌های هنرمند طراحی شده است؛ امکان پذیر می‌باشد.

فایل لایه باز کارت ویزیت کسب و کار با رنگ آبی
سایت‌های نظیر انوتوالمنت و فریپیک، منابع غنی از انواع موکاپ و تمپلیت‌های آماده هستند

با انجام جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل می‌توان نمونه‌ تمپلیت‌های مرتبط را دانلود نمود؛ اما اغلب این کارت‌ها دارای گرافیک ساده‌ای هستند. در ضمن رقبای شما نیز به سادگی می‌توانند این نمونه کارت‌ها را دانلود نمایند.

سایت‌هایی مانند freepik، envato elements، uplabs و سایر سایت‌های مشابه مجموعه غنی از فایل‌های گرافیکی باز و بسیار زیبا را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اگر می‌خواهید صاحب یک کارت خاص و لاکچری شوید؛ می‌توانید سری به این سایت‌ها بزنید. البته دانلود بسیاری از این فایل‌ها، تنها ویژه کاربرانی است که دارای اشتراک‌های پریمیوم هستند.

ساده‌ترین روش دانلود فایل‌های پرمیوم

از سوی دیگر به خاطر مسائلی مانند تحریم و مشکلات ناشی از آن، تهیه حساب‌های پریمیوم در این سایت‌ها کار ساده‌ای نبوده و هزینه آن نیز نسبتاً بالا است. ما در مجموعه هیروباکس سعی نموده‌ایم این مشکلات کاربران را حل کرده و امکان دسترسی به فایل‌های مورد علاقه آن‌ها را فارغ از این مسائل فراهم کنیم.
در هیروباکس شما به راحتی می‌توانید دانلود انواع کارت‌های ویزیت خام را انجام دهید. فقط کافیست آدرس فایل گرافیکی مورد نظر خود را به ما بدهید و فایل خود را از ما تحویل بگیرید.


سوالات متدوال

ابعاد و اندازه دقیق کارت ویزیت برای چاپ و طراحی چقدر است؟

ابعاد استاندارد برای چاپ بین المللی عبارتند از 85 میلی‌متر در 55 میلی‌متر. البته این مورد بسته به نوع طراحی و نیاز مشتری و کارفرما می‌تواند تغییر کند.

بهترین نرم‌افزار برای طراحی کارت ویزیت چیست؟

برای طراحی و دیزاین این پروژه‌ها، نرم‌افزارهای Adobe Illustrator، Adobe Photoshop و CorelDRAW محبوب هستند.

رنگ‌ها در کارت ویزیت چگونه تنظیم می‌شوند؟

برای کارت‌های ویزیت چاپی، استفاده از فضای رنگی CMYK را توصیه می‌کنیم. برای نمایش آنلاین یا دیجیتال، معمولاً RGB مناسب است.

چه اطلاعاتی باید روی کارت ویزیت وجود داشته باشد؟

بله، اطلاعات ارتباطی شما مانند نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل، ایدی پیج اینستاگرام و آدرس وب‌سایت، در همه کارت‌های ویزیت حضور داشته باشند.

از چه سایت‌هایی می‌توان تمپلیت آماده و خاص کارت ویزیت را رایگان دانلود کرد؟

برای دانلود رایگان فایل‌های گرافیکی می‌توانید از فایل‌های Free سایت فریپیک استفاده کنید و همچنین سایت هیروباکس روزانه یک فایل پرمیوم انوتوالمنت را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *