کسب درآمد از سایت فریپیک و فروش عکس

معرفی سایت گرافیکی فری پیک به همراه کاراکتر وکتور
معرفی سایت گرافیکی فری پیک به همراه کاراکتر وکتور
سایت Freepik یه پلتفرم آنلاینه که مجموعه‌ای از منابع گرافیکی را در اختیار گرافیست‌ها و خالقان محتوا قرار می‌ده و امکان درآمد هم برای اون‌ها فراهم می‌کنه

افرادی که در حوزه طراحی گرافیک فعالیت می‌کنند حتما بارها اسم سایت فری پیک را شنیده‌اند. با توجه به امکانات و ابزارهایی که فری پیک به کاربران ارائه می‌کند بدون شک این سایت برترین موتور جستجوگر جهان برای طراحی وکتورهای رایگان شناخته شده است. همچنین این سایت به عنوان بزرگترین انجمن طراحان گرافیک در سطح جهان است.

معرفی سایت فری پیک:

هر طراحی به یک منبع مهم که حاوی طرح‌های گرافیکی با کیفیت بالا، تصاویر منحصر به فرد و … باشد نیاز دارد. فری پیک یک مجموعه کامل برای جامعه گرافیک است که روزانه بیش از میلیون‌ها بارگیری و دانلود از این سایت انجام می‌شود. این سایت توسط جمعی از طراحان حرفه‌ای و گرافیست‌ها طراحی شده است. مهم‌ترین مزیت آن این است که هر طراحی می‌تواند به برخی از فایل‌ها به صورت رایگان دسترسی داشته باشد. اگر به منابع حرفه‌ای و پرمیوم نیاز داشته باشد آن‌ها را با پرداخت مبلغ ناچیزی دانلود کند.

لوگو سایت فریپیک در اسکرین موبایل در کنار لپ تاپ
استفاده از فریپیک هم امکان درآمدزایی و هم قابلیت دانلود انواع فایل‌های گرافیکی را فراهم می‌کند

سایت فری پیک بستری مناسب و کارآمد برای علاقمندان به گرافیک و طراحی است. این پلتفرم منابع طراحی نظیر عکس‌ها و طرح‌های گرافیکی را در اختیار کاربران در قالب پکیج‌های متنوع قرار می‌دهد. به طور ایده‌آل هر ماه بیش 80 هزار منبع مجزا در این سایت بارگیری می‌شود. این پکیج‌ها توسط تیم‌های حرفه‌ای و متخصص و توسط شرکت‌های فعال در این زمینه طراحی می‌شوند.

مزیت‌های استفاده از Freepik:

هر فردی که در سایت فری پیک ثبت نام می‌کند دارای یک اکانت اختصاصی است و اجازه دانلود و دسترسی به منابع را دارد. حدود 40 درصد منابع سایت رایگان قابل دانلود هستند. برای دسترسی به طیف گسترده‌ای از منابع گرافیکی تخصصی می‌توانید اشتراک ماهانه فریپیک را بگیرید.

دسترسی به سایت فریپیک و رابط کاربری آن بسیار آسان است. از این رو طراحان و افراد مبتدی به راحتی می‌توانند به طرح‌های مورد نیاز خود به منظور کاربری‌های مختلف دسترسی داشته باشند. برای پیداکردن طرح‌های دلخواه خود می‌توانید در این سایت در قسمت جستجو کلمه کلیدی مورد نظر را درج کنید. موتور جستجوی فریپیک تمام طرح‌های مرتبط با این کلمه را پیدا می‌کند.

مزیت دیگری که سایت فری پیک دارد این است که شما قادر هستید جستجوی خود را فیلتر کنید. فیلتر کردن با گزینه‌های متنوعی همراه است. با فیلتر کردن می‌توانید جستجوی خود را محدود به نیاز خود کنید. در بین مواردی که موتور جستجو پیدا کرده است شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را دانلود کنید.

اگر روی فایل مورد نظر گزینه دانلود رایگان وجود داشت به این معنی است که شما می توانید بدون داشتن حساب پریمیوم فایل را دانلود کنید. اما طرح‌هایی که گزینه دانلود برای آنها فعال نیست تنها برای کاربرانی قابل دانلود هستند که اکانت پریمیوم داشته باشند.

روش‌های کسب درآمد از فری پیک:

برای کسب درآمد از سایت Freepik می‌توانید از طریق مدل همکار یا Contributor و برنامه ارجاع یا Referral اقدام کنید.

۳ کاراکتر وکتور و صفحه‌ی نمایش
در سایت گرافیکی Freepik انواع فایل‌ها با موضوعات متفاوت را با قابلیت سرچ و فیلتر می‌توانید بیابید

مدل همکار یا Contributor

در سایت فریپیک طراحان و تدوین‌گران می‌توانند یک حساب مجزا Contributor درست کنند و از طریق آن درآمدزایی کنند. در این بخش کاربران می‌توانند تصاویر و طراحی‌های خود را بارگذاری کنند و آن را به فروش برسانند. موفقیت در این بخش بسته به کیفیت محتواهایی است که کاربر بارگذاری می‌کند. هدف از طراحی مدل Contributor کسب درآمد بود و معمولا درآمد بر اساس تعداد دفعات دانلود فایل‌ها و نمونه کارها تعیین می‌شد. هر چقدر تعداد دانلودهای منابعی که کاربر بارگذاری می‌کرد افزایش یابد، درآمد او هم بیشتر می‌شود.
در پلتفرم فری پیک قیمت ثابتی برای فایل‌های بارگیری شده وجود ندارد. اما برای درآمدزایی بیشتر کاربران می‌تواند عضویت پریمیوم داشته باشند. با این عضویت شما می‌توانید پرونده ها، عکس‌ها و فایل‌های PSD بیشتری داشته باشید و داشتن فایل‌های بهتر و محتواهای با کیفیت‌تر باعث می‌شود تا کاربران زیادی جذب این بخش شوند و به این ترتیب درآمد شما هم بیشتر می‌شود.

برنامه ارجاع یا Referral

کسب درآمد با برنامه ارجاع در سایت فریپیک هم یکی دیگر از روش‌های پیش روی کاربران است. کاربران می‌توانند هر بار که یک نفر از طریق آنها مراجعه می‌کند کمیسیون دریافت کنند. پس از ثبت نام در سایت به کاربر لینک اختصاصی داده می‌شود. هر کاربری که برای ثبت نام از لینک شما استفاده کند و در سایت به عنوان همکار فعال فعالیت کند یعنی در سایت مطالب منتشر کند. سایت هم به ازای هر دوست ارجاع داده‌شده به فرد، امتیاز تعلق می‌دهد.

انواع دسته بندی سایت فریپیک:

در سایت فری پیک که کاربران ایرانی هم به آن دسترسی دارند، تمام محتواها به صورت مرتب دسته‌بندی شده اند. مثلا محتواهای عکس، فایل های گرافیکی و … به شکل زیر دسته بندی شده‌اند:

وکتور Vectors
عکس Photos
ویدئو Videos
آیکون Icons
هوش مصنوعی Ai images
لایه باز فتوشاپ Psd
فونت Fonts

کالکشن‌ها

منظور از کالکشن‌ها در سایت فریپیک پکیج‌هایی هستند که حاوی فایل‌های psd، تصاویر، وکتورها و … است که با قیمت مناسب و در بیشتر مواقع با تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رسند. این پکیج‌ها با توجه به محتوای آن‌ها و مناسبتی که دارند، دسته‌بندی و قیمت‌گذاری شده‌اند و کاربران می‌توانند به محض پرداخت اینترنتی قیمت پکیج به محتوای آن دسترسی داشته باشند. از طریق این لینک می‌توانید محبوبترین کالکشن‌های سایت فری پیک را ببینید.

فرمت‌های تحت پوشش سایت Freepik:

فرمت‌های تحت پوشش سایت فری پیک بسیار متنوع و گسترده هستند به طوری که در این سایت بیش از 10 میلیون منبع گرافیکی ارائه شده است. کاربر با ورود به سایت فریپیک ایرانی به دلیل ترتیب و طبقه بندی انواع محتواها با فرمت‌های مشخص شده به راحتی می‌تواند محتوای مورد نظر خود را پیدا کند.

لوگو فایل فرمت‌های متنوع در سایت فری پیک
در سایت جذاب فری پیک شما هر نوع فرمتی که نیاز داشته باشید را می‌توانید پیدا و دانلود کنید.

زمانی که کاربر عنوان محتوا را در فری پیک وارد می‌کند محتوای مورد نظر در تمامی فرمت‌های آیکون، عکس لایه باز، تصاویر و وکتورها جستجو می‌شود و نتیجه آن برای کاربر نمایش داده می‌شود. این سایت تمامی فرمت‌ها را پوشش می‌دهد و کاربر می‌تواند با اعمال فیلترهایی دقیقا محتواهایی با فرمت اختصاصی را جستجو و پیدا کند.

انواع فرمت‌های سایت Freepik:
وکتور Vectors
عکس Photos
ویدئو Videos
آیکون Icons
هوش مصنوعی Ai images
لایه باز فتوشاپ Psd
فونت Fonts

تمام محتواهای این مجموعه پولی نیستند. این مجموعه تحت یک مدل freemium کار می‌کند به این معنی که برخی پکیج‌های رایگان هم برای کاربران وجود دارد و فرمت آن‌ها کاملا ساده و قابل بارگیری است.

کاربرد فری پیک برای گرافیست‌ها و تدوینگرها:

اهمیت سایت فریپیک بیشتر برای گرافیست‌های حرفه‌ای است. پس اگر در زمینه طراحی و گرافیک فعالیتی حرفه‌ای دارید حتما در فری پیک یک اکانت بسازید و از امکانات متنوع این سایت بهره ببرید. در فری پیک برای تدوینگرها و گرافیست‌‎ها اطلاعات بزرگی از قبیل تصاویر، فایل‌های psd، وکتور و … وجود دارد. هر گرافیستی که در این سایت یک اکانت خریداری کند به راحتی می‌تواند به تمامی این اطلاعات دسترسی داشته باشد.

فری پیک ایرانی یک صنعت برای کسب درآمد گرافیست‌ها هم به حساب می‌آید. در واقع چیزی که فریپیک را به برترین منبع طراحی در سطح جهانی تبدیل کرده‌است فرصت کسب درآمد از این سایت است. کسب درآمد در این سایت با یکی از مدل‌های Contributor و Referral انجام می‌شود و کاربر می‌تواند محصولات خود را در این سایت به فروش برساند.

یک مرد طراح پشت میز با لپ تاپ و مانیتور
استفاده از فایل‌های آماده فریپیک به خلق سریع‌تر، جذاب‌تر و متفاوت‌تر پروژه‌های گرافیکی کمک می‌کند

ابزارها و امکانات سایت فری پیک:

سایت freepik یک موتور جستجوی گرافیکی است که امکانات و ابزارهای متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از مهم‌ترین امکانات این سایت می‌توان به تصاویر (photo)، وکتور (vector)، آیکون (icon) و فایل‌های لایه باز PSD files اشاره کرد. برخی از فایل‌های این سایت رایگان قابل دانلود هستند و طراحان و گرافیست‌ها می‌توانند با این فایل‌ها در جهت ارتقای طراحی‌های خود گام بردارند. کاربر با موتور جستجوی فری پیک می‌تواند در سراسر وب به منابع گرافیکی رایگان دسترسی داشته باشد. از مهم‌ترین امکانات این سایت دسته‌بندی دقیق و منظم منابع گرافیکی است. هر کاربری که وارد سایت شود به راحتی به ابزارهای سایت از قبیل کالکشن‌ها و پکیج‌ها دسترسی پیدا می‌کند.

روش دانلود رایگان از فریپیک:

برای دانلود رایگان از فری پیک شما می‌توانید از فایل‌هایی که به صورت رایگان در خود این سایت قرار دارد استفاده کنید اما روشی برای دانلود رایگان فایل‌های پرمیوم این سایت به صورت باکیفیت و لایه باز وجود ندارد و یا ابزارهایی که معرفی می‌شوند فقط یک پیش نمایشی با فرمت عکس هستند.

اگر می‌خواهید که هر فایلی که در سایت Freepik وجود دارد را با بالاترین کیفیت و به صورت لایه باز دانلود کنید می‌توانید از سایت ایرانی هیروباکس استفاده کنید.

برای دانلود فایل‌‌های مدنظرتان از فریپیک کافی است، لینک یا Url مربوط به آن فایل را کپی کنید و در فرم دانلود هیروباکس قرار بدید و در کمترین زمان و به سادگی فایل خود را دریافت کنید.


سوالات متدوال

Freepik چیست و چه فایل‌هایی را ارائه می‌دهد؟

فریپیک یک سایت قدرمتند است که به طراحان و گرافیست‌ها اجازه می‌دهد تا به محتوای گرافیکی رایگان و انحصاری دسترسی پیدا کنند. این منابع شامل وکتورها، تصاویر، فوتیج، آیکون‌ها، تصاویر پس‌زمینه، الگوها و بسیاری از موارد دیگر است.

آیا دانلود از سایت فری پیک رایگان است؟

بله، Freepik اکثر محتواهای خود را به صورت رایگان ارائه می‌دهد، اما برخی از موارد خاص به عنوان محتوای انحصاری پرداختی عرضه می‌شوند. همچنین، برخی محتواها ممکن است نیاز به نشان زدن منبع (اعتبار به نام نویسنده) داشته باشند.

روش دانلود از سایت فریپیک برای کاربران ایرانی به چه صورت است؟

کاربران ایرانی به دلیل وجود محدودیت و تحریم امکان پرداخت مستقیم دلاری ندارند. سایت ایرانی هیروباکس امکان دانلود فایل‌های Freepik را با امکان پرداخت ریالی فراهم کرده است.
برای دانلود هر فایلی که به آن نیاز دارید کافی است، لینک فایل مدنظر را کپی کنید و در فرم دانلود هیروباکس قرار بدید، با پرداخت کمترین هزینه و به راحتی فایل خود را دریافت می‌کنید.

2 پاسخ

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *