فایل‌های جذاب و با کیفیت ایکون اینستاگرام

آیکون 3 بعدی اینستاگرام به همراه چند بادکنک 3 بعدی
آیکون 3 بعدی اینستاگرام به همراه چند بادکنک 3 بعدی
ایکون یا در واقع لوگو جدید اینستاگرام در بین سایر شبکه‌های اجتماعی جذابیت و محبوبیت بیشتری داره و برای یک طراح دانلود فایل لایه باز این لوگو بسیار مهم و کمک کننده است

پیش از مطالعه در مورد ایکون اینستاگرام بهتر است این شبکه اجتماعی را بیشتر بشناسیم. شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از آن شبکه‌های اجتماعی است که امروزه به دلایلی مورد توجه بسیاری از کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است.

شاید برای کار با این شبکه اجتماعی به اطلاعات زیادی نیاز نداشته باشید، اما برای بسیاری از کاربرانی که هم اکنون می‌خواهند به این شبکه اجتماعی بپیوندند، نحوه استفاده از برچسب‌ها، فیلترها، تغییرات در عکس‌ها و فیلم‌ها، اشتراک‌گذاری و… نکاتی است که باید در نظر گرفته شوند.

حتی اگر اکنون عضو این شبکه اجتماعی هستید، ممکن است نکاتی وجود داشته باشد که از آنها بی‌خبر باشید.

آیکون های شبکه اجتماعی instagram با رنگ و فرمت های مختلف
برای درک بهتر طراحی و اهمیت دانلود فایل لایه باز ایکون اینستاگرام نیاز است که این لوگو رو بهتر بشناسیم

مفهوم اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام که در زبان انگلیسی Instagram نوشته می‌شود، در واقع ترکیبی از دو کلمه instant camera و telegram است که به معنای ارسال فوری عکس و دوربین است. ایکون اینستاگرام نمادی از روابط اجتماعی در سراسر جهان است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی رایگان است که برای اشتراک‌گذاری عکس و فیلم ایجاد شده است.

اینستاگرام مانند اکثر برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد تا کاربران مورد علاقه خود را دنبال کنید که به آن فالو می‌گویند. دنبال‌کردن افراد به شما امکان می‌دهد پست‌های اخیر افرادی را که در صفحه اصلی دنبال کرده‌اید، مشاهده کنید.

می‌توانید عکس‌ها یا ویدیوهای ارسال شده توسط دوستانتان را با ضربه‌زدن و چرخاندن قلب کنار آن‌ها ببینید. پست‌های آن‌ها رو لایک کنید و هم می‌توانید نظر و یا احساس خود را زیر پست آن‌ها به اشتراک بگذارید. که به اصطلاح به آن کامنت گذاشتن می‌گویند.

آیکون سه بعدی برنامه اینستاگرام با بکگراند مشکی
از ایده‌های جالب برای استفاده از لوگو اینستاگرام، طرح‌های سه بعدی هستند

اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی است که بر روی عکس ها تمرکز دارد. با مشاهده دوربین در ایکون اینستاگرام می‌توانید این موضوع را متوجه شوید. اما با تغییرات جدید مانند اضافه‌شدن قسمت Reels بیشترین تمرکز را روی محتوای ویدیویی گذاشته است.

تا زمانی که حساب کاربری شما عمومی است، می‌توانید نه تنها برای فالوورهای خود، بلکه برای دیگرانی که از طریق بخش اکسپلور اینستاگرام به حساب شما دسترسی دارند، محتوا ایجاد کنید. کاربران می‌توانند با انجام کارهایی مانند: نظر دادن و غیره با پست‌های شما ارتباط برقرار کنند.

معرفی کامل ویژگی‌ها و ساختار ایکون اینستاگرام

ایکون اینستاگرام از چندین مفهوم به طور همزمان استفاده کرده است. لوگوی اینستاگرام یکی از شناخته شده‌ترین علائم تجاری در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات است، که برای بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی، یک علامت ماندگار و جامعیت جویانه برای شبکه است.

ایکون اینستاگرام یکی از شناخته شده‌ترین و جذاب‌ترین نمادهای بصری در دنیای مجازی است. این نماد در سراسر جهان شناخته می‌شود و به لایه‌ای عمیق از شهرت و محبوبیت برخوردار است. اینستاگرام یک بستر اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها است که در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم و مایک کرایگ تأسیس شد و رشد و توسعه یافت. در زمان تأسیس شرکت، نام برند اینستاگرام “Codename” بود و نام اصلی آن “بوربن” بود.

مفهوم لوگوی اینستاگرام، یعنی نماد یا نشانی است که برای نمایش و شناسایی اینستاگرام استفاده می‌شود. لوگوی اینستاگرام شامل دو بخش اصلی است: دوربین قوس‌دار و عبارت “Instagram”. این لوگو نمادی است برای عکاسی و به اشتراک‌گذاری عکس و ویدئوها در این پلتفرم اجتماعی، به همین علت از دوربین در لوگو استفاده شده است.

13 آیکون اینستاگرام با رنگ و حالت های مختلف
در سایت‌های گرافیکی انواع فرمت‌ها و ساختار‌های آیکون اینستاگرام وجود دارد

علاوه بر این، رنگ‌های اصلی لوگو شامل بنفش، سفید و یک قسمت رنگین کمانی هستند که احساس زنده بودن و انرژی را به کاربر منتقل می‌کنند.

استفاده از رنگین کمان در بالای دوربین در وکتور اینستا، نشان از بودن افراد مختلف و تنوع نژادی از تمام دنیا در این شبکه اجتماعی می باشد. در شبکه اجتماعی اینستاگرام بهتر از هر شبکه اجتماعی دیگر می‌توانید با فرهنگ‌ها و سبک‌های مختلف زندگی آشنا شوید. لوگوی فعلی اینستاگرام با وجود اینکه با طرح لوگوی قبلی خیلی تفاوت دارد اما بهتر در مورد این شبکه توضیح می‌دهد.

معرفی انواع فرمت و ساختار لوگو اینستاگرام

لوگو تفکر روز افزون و رشد مداوم اینستاگرام را نشان می‌دهد و به عنوان یک نماد قدرتمند و تأثیرگذار در صنعت رسانه‌های اجتماعی شناخته می‌شود.

از طرفی اینستاگرام امروزی امکانات زیادی دارد و می‌توانید با استفاده از فیلترها، آب و رنگ زیادی به عکس‌های خود اضافه کنید. شاید این شادی و جذابیت چیزی است که طراح آیکون اینستا با نشان دادن دوربین رنگین‌کمانی سعی دارد به مردم منتقل کند. به گفته یان اسپالتر، رنگ‌های گرم‌تر به زندگی مردم انرژی و هیجان می‌بخشند. بنابراین اینستاگرام برای طراحی لوگوی خود از رنگ‌های گرم استفاده کرد.

از سوی دیگر، ترکیب رنگ به کار‌ رفته در ایکون اینستاگرام، می‌تواند غروب خورشید را تداعی کند. همان زمانی که عکاسان ساعت جادویی می‌نامند و عکس‌های منحصر به فردی را می‌توان در این زمان ثبت کرد. استفاده از تصویر دوربین برای یک برنامه عکس و فیلم ممکن است به خلاقیت زیادی نیاز نداشته باشد.

اما انتخاب دوربین پولاروید نشان می‌دهد که طراح سعی کرده مفهومی را به کاربر منتقل کند. عکس گرفته شده با دوربین های پولاروید فورا چاپ می‌شود. به عبارت ساده، می توانید خاطرات خود را در لحظه ثبت کنید، این دقیقاً همان کاری است که اینستاگرام برای شما انجام می‌دهد.

انواع فرمت های آیکون اینستاگرام

فرمت‌های وکتور اینستاگرام نیز به شرح زیر است:

JPG: این فرمت برای ایکون اینستاگرام یکنواخت و روان استفاده می‌شود و در تمامی گوشی‌های همراه و لپ تاپ‌ها قابل نمایش است اما در اثر بزرگنمایی کیفیت خود را از دست می‌دهد.

PNG : آیکون اینستاگرام png فرمتی است که تمامی جزئیات لوگو را با حفظ کیفیت دقیق در اختیار قرار می‌دهد.

SVG: این فرمت برای لوگوهای وب به کار می‌رود و کیفیت عالی را با این فرمت می‌توان مشاهده کرد.

EPS: این فرمت در ایکون اینستاگرام برای استفاده در طرح‌های چاپی و چاپگرهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تغییر اندازه یا بازکردن/بستن لوگو به صورت لایه‌ای قابل استفاده است.

پیدا کردن فایل های مورد نیاز در سایت‌های گرافیکی

برای پیدا کردن فایل‌های مورد نیاز از جمله ایکون اینستاگرام در سایت‌های گرافیکی نظیر: Ui8، Freepik و Envato روش های زیر را می‌توانید استفاده کنید:

۱- استفاده از قسمت جستجو: این سایت‌ها دارای قسمت جستجو هستند که شما می‌توانید در آنها کلیدواژه‌های متناسب با فایل‌هایی که به دنبالشان هستید را وارد کنید.

۲- مرور دسته‌بندی ها: این سایت‌ها دارای دسته‌بندی‌های مرتبط با محصولاتشان هستند. شما می‌توانید به صورت مستقیم وارد دسته‌بندی ها شوید و محصولات مورد نظرتان را انتخاب کنید.

۳- استفاده از فیلترها: این سایت‌ها دارای فیلترهای متعددی هستند که می‌توانید با استفاده از آنها فایل‌های مورد نیاز خود را پیدا کنید. فیلترهای موجود شامل نوع فایل( مانند:PSD ، AI، EPS، و … )، قیمت، تاریخ بارگذاری، محبوبیت و بسیاری از موارد دیگر هستند.

۴- استفاده از تصاویر پیش‌نمایش: پیش‌نمایش تصاویر از عکس‌ها به شما در بررسی علایق خود نسبت به محصول یا عکس کمک بزرگی می کند.

معرفی سایت گرافیکی فری پیک به همراه کاراکتر وکتور
سایت گرافیکی Freepik از بهترین منابع برای دانلود فایل‌های گرافیکی پولی و رایگان است

نظر به اینکه اکثر این وبسایت‌ها تنها امکان دانلود تعداد محدودی از عکس را روزانه در اختیار شما قرار می‌دهند، وبسایت هیروباکس با قرار‌دادن امکانات ویژه در این راستا به شما عزیزان کمک بزرگی کرده است. روش کار این وبسایت اینگونه است که می‌توانید با کپی کردن لینک عکس‌های که پرمیوم هستند و وارد کردن در سایت هیروباکس آنها را به راحتی دانلود کنید. حتما اطلاع دارید که فقط کاربران پرمیوم یعنی کسانی که اشتراک آن وبسایت‌های خارجی را خریداری کرده‌اند، می توانند عکس‌های بیشتر و دارای پرمیوم را در وبسایت‌هایی همچون: Freepik، Evanto، Ui8 و … دانلود کنند.

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *