دانلود قالب‌ و تمپلیت آماده استوری

تمپلیت استوری اینستاگرام با موضوع گل و طبیعت
تمپلیت استوری اینستاگرام با موضوع گل و طبیعت
با استفاده از قالب‌های آماده می‌تونی به راحتی و سریعا استوری‌های باحال بسازی که حتی نیازی نیست وقت و هزینه زیادی صرفشون بشه.

هر روز که به کاربران شبکه پرطرفدار اینستاگرام افزوده می‌شود نکات گرافیکی برای نمایش برند، خدمات و محصولات در این شبکه هم اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. بیشتر افراد به نوعی به منظور کار، سرگرمی، آموزش و … در این شبکه فعالیت می‌کنند. اما بیشتر کسب و کارها برای ارتقای شغلی و پیشرفت باید قدم‌های مهمی بردارند. مثلاً در این پلتفرم بهتر است به جای استفاده از قالب‌های فعلی اینستاگرام از تمپلیتهای آماده استوری اینستاگرام استفاده کرد تا جایگاه برند خود را نمایان تر و بهتر از سایر رقبا کرد.

تمپلیت استوری سفر و گردشگری
تمپلیت های آماده گرافیکی اینستاگرام به شما کمک می‌کنه تا تصاویری خلاقانه و جذاب برای استوری‌تون طراحی کنید.

قالب استوری اینستاگرام چیست؟

به زبان ساده قالب استوری اینستاگرام از جمله طرح‌های از پیش‌ ساخته شده می باشد که گرافیک، متن یا انیمیشن آن‌ اختصاصی است. همان‌طور که می‌دانید رعایت نکات گرافیکی و استفاده از یک الگوی منظم و ثابت می‌تواند جذابیت پیج را برای مخاطبان بیشتر و به معرفی بهتر و جذاب‌تر خدمات و محصولات شما کمک کند. قالب‌های استوری به صورت فایل‌های آماده با خطوط، رنگ و نقش گرافیکی مشخص هستند که امکان دانلود آن‌ها برای کاربران از سایت‌های معتبر فراهم است.

طرح‌ها و قالب‌هایی که به صورت پیش ساخته برای کاور اینستاگرام یا استوری اینستاگرام طراحی می‌شوند قابلیت ویرایش آن‌ها در استوری وجود دارد. می‌توانید قالب‌های مرتبط با کسب و کار یا برند خود را تهیه کنید و استوری های منسجم و مبتنی بر برند ایجاد کنید. با این قالب‌ها تمام عناصر کسب و کار در پیچ شما هم‌خوانی زیبایی با هم خواهند داشت.

معرفی انواع قالب و تمپلیت های آماده استوری

قالب استوری اینستاگرام تمپلیت های گرافیکی هستند که متناسب با محتوای پیچ یا برند مورد نظر طراحی می‌شوند. کاربر با استفاده از این قالب‌های آماده می‌تواند استوری های چند منظوره را نشر کند. انواع قالب‌ها و تمپلیت های آماده از قبیل قالب‌های آشپزی، قالب‌های سلامتی، قالب‌های طنز و سرگرمی، قالب‌های مشاوره‌ای، قالب‌های اموزشی، قالب‌های دیزاین و دکور، قالب‌های سبک زندگی و … برای کاربران طراحی می‌شود تا بتوانند با نیاز خود فایل مورد نظر را دانلود کنند.

تمپلیت استوری باغبانی و نگهداری گیاه با فرمت Psd
تمامی کسب و کارها و صاحبین پیج‌های اینستاگرام می‌تونند از قالب‌های استوری گرافیکی استفاده کنند

برای انتخاب انواع قالب و تمپلیت های آماده استوری اینستاگرام برای پیج های فروشگاهی باید ابتدا چند مورد مهم را مشخص کنید. اینکه فعالیت پیج شما در چه زمینه ای است؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ آیا پیج شما ارائه کننده کالا و خدمات است یا جنبه آموزشی دارد؟ برند شما چه رنگی دارد؟ بیان این سؤالات و مشخص نمودن این فاکتورها کمک می‌کند تا در بین انواع قالب‌ها بتوان مناسب ترین نمونه را دانلود کرد.

مزایای دانلود فایل‌های رایگان و پرمیوم برای طراحی استوری های جذاب تر

بهره مندی از مزایای قالب استوری اینستاگرام در گرو انتخاب قالب مناسب و حرفه ای است.

  • قالب‌های تکراری و یکنواخت و بدون خلاقیت برای کاربران خسته کننده هستند و ممکن است بعد از مدتی کلا سطح بازدید آن‌ها پایین بیاید. حتی اگر قالب‌های آماده را بخواهید استفاده کنید باید یک سری ویرایش های خاص را روی آن‌ها انجام دهید تا از نگاه بیننده تکراری نباشند و همچنان جذاب و کاربر پسند باشند.
  • وقتی یک قالب اختصاصی برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کنید این قالب به استوری اینستاگرام شما هویت می بخشد. زمانی که کاربران پست ها و استوری های شما را می بینند در کسری از ثانیه می دانند که استوری مربوط به پیچ شماست.
  • برای به کار بردن قالب‌های استوری اینستاگرام نیازی به تخصص خاصی نیست و به راحتی با استفاده از قالب لایه باز می‌توانید استوری های خود را جذاب کنید. این قالب‌ها برای افرادی که هیچ گونه تخصصی در گرافیک هم ندارند کاربردی است.
  • در فایل‌های آماده لایه باز اینستاگرام برای تمام اطلاعات پیج از قبیل لوگو، ادرس پیج و اطلاعات دیگر فضای مشخصی تعریف شده است. با استفاده از قالب استوری اماده می توان پیج را در ذهن مخاطب ماندگارتر کرد.
تمپلیت آماده استوری اینستاگرام با موضوع فشن و مدل‌های لباس
انتخاب و استفاده از یک قالب حرفه‌ای استوری به جذابیت بیشتر استوری‌ها و معرفی بهتر و بیشتر محصولات و خدمات کمک کنه
  • از آنجا که قالب‌ها دارای تم مشخص و رنگ اختصاصی هستند در نتیجه ماندگاری آن‌ها در ذهن مخاطب بیشتر می‌شود. برای حرفه ای تر شدن پیچ این قالب‌های آماده بسیار کمک کننده هستند چون این قالب‌ها ظاهر منسجمی به پیج می دهند.
  • در فایل‌های لایه باز تمام عناصر گرافیکی از قبیل رنگ و فونت و… آماده هستند در نتیجه در مدت زمان کوتاهی می‌توانید استوری را ویرایش و منتشر کنید و در زمان صرفه جویی کنید.
  • کار انتقال مدیریت پیج به ادمین ها با استفاده از قالب‌های آماده راحت‌تر است. در چنین شرایطی نیازی نیست هر بار یک قالب برای استوری طراحی کنید. با قالب‌های آماده هر ادمینی به راحتی می‌تواند تولید محتوا را با قالب‌های آماده به بهترین وجه ممکن انجام دهد.
  • از قالب‌های آماده استوری می‌توانید به منظور طراحی کارت ویزیت یا کاتالوگ هم استفاده کنید. در سایت هیروباکس فرمت این فایل‌ها به نحوی است که بتوانید در سایر محصولات گرافیکی به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.
  • قالب استوری اینستاگرام آماده با اندازه استاندارد طراحی شده است و دیگر نگران این نیستید که با بزرگ و کوچک کردن تصویر کیفیت آن از بین برود. قالب‌های کاور استوری با قالب‌های پست اینستاگرامی متفاوت هستند که برای هر کدام یک سری مدل خاص طراحی شده است.

معرفی انواع فایل تمپلیت آماده استوری اینستاگرام

انواع فایل‌های تمپلیت آماده استوری اینستاگرام در سبک های مختلفی طراحی می‌شوند. قالب‌های لایه باز یکی از پرکاربردترین قالب‌ها برای استوری اینستاگرام هستند که برای هر کسب و کاری چندین نمونه طراحی شده است. استفاده از قالب لایه باز به شما این امکان را می دهد که بتوانید در برنامه های فتوشاپ با چند کلیک آن را ویرایش کنید و متناسب با کسب و کار خود آن را شخصی سازی کنید.

فایل آماده کاور استوری موزیک و جشن
در سایت‌های گرافیکی بیش از صدها نوع و مدل قالب استوری اینستاگرام برای تولیدمحتوا حرفه‌ای وجود داره
  • در برخی از مدل های تمپلیت از لوگو یا ایموجی برای طراحی استفاده شده است.
  • برخی از مدل ها دارای حاشیه های اختصاصی و رنگ مشخص هستند.
  • تمپلیت ها با عکس واقعی یا عناصر گرافیکی مدل های دیگری هستند که برای انواع کسب و کارها کاربردی و مفید هستند.

کاربردهای استفاده از فایل‌های رایگان و پرمیوم برای ادمین ها، فروشگاه ها و…

دانلود رایگان و پرمیوم قالب‌های آماده استوری اینستاگرام برای ادمین ها، فروشگاه های اینترنتی، کسب و کارهای آموزشی و … می‌تواند کاربردهای متنوعی به دنبال داشته باشد. مطرح شدن در بین مخاطبان و فالورها می‌تواند یکی از کاربردهای اصلی استفاده از کاور اینستاگرام آماده باشد.

  • اگر صاحب فروشگاه باشید می‌توانید با جذاب کردن استوری ها مشتریان بیشتری داشته باشید و فروش خود را روز به روز افزایش دهید.
  • ادمین ها می‌توانند فعالیت خود را افزایش دهند و روزانه استوری های هدفمند متنوعی را نشر دهند.
  • تولید محتوا جنبه تخصصی به خود میگیرد و مخاطبان اعتماد بیشتری به مجموعه های منظم دارند.
  • محتوای خشک و رسمی با استفاده از فایل‌های رایگان و پرمیوم تبدیل به یک استوری خلاقانه و زنده می‌شود بنابراین روز به روز شما یک قدم به هدفتان نزدیکتر می شوید.
  • تمام طراحان، گرافیستها، ادمین ها و … می‌توانند از قالب‌های آماده سایت هیروباکس استفاده کنند و این قالب به قدری حرفه ای طراحی شده‌اند که نیازی به ویرایش در نرم افزارهای فتوشاپی ندارند.

معرفی فایل‌های پرمیوم در سرویس های تحت پوشش هیروباکس

قطعا بیشتر افراد به منظور طراحی جذاب استوری اینستاگرام و جذب مخاطب بیشتر در اینستاگرام روی تمام مولفه های تاثیر گذار در این شبکه حساسیت لازم را به خرج می دهند. اما اگر استراتژی سایت هیروباکس آشنایی داشته باشید تا حدودی تولید محتوا برای شما در اینستاگرام راحت می‌شود.

لوگو سایت فریپیک در اسکرین موبایل در کنار لپ تاپ
سایت فریپیک از برترین منابع فایل‌های گرافیکی برای دانلود فایل‌های رایگان و پرمیوم (پولی) است

در سایت‌های فری پیک و اونو المنت فایل‌های رایگان و پرمیوم متعددی وجود دارد که با دانلود آن‌ها کاربران می‌توانند استوری های جذابی طراحی کنند. اما دانلود این فایل‌ها برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست. فایل‌های پرمیوم این سایت ها تنها در سایت هیروباکس قابل دریافت هستند.

به بیانی ساده تر فایل‌های پرمیوم سایت ها فری پیک و انوتوالمنت در سرویس های تحت پوشش هیروباکس قابل دانلود هستند. تمام این فرایندها در خود سایت انجام می‌شود و نیازی نیست کاربر برای دریافت این فایل عضو هیچ کانال تلگرامی‌ شود. با کپی کردن لینک دانلود از سایت‌های تحت پوشش و گذاشتن آن در سایت هیروباکس به راحتی می‌توانید فایل دلخواه خود را دانلود کنید.

سؤالات متداول درباره قالب استوری اینستاگرام

آیا برای کاربران ایرانی امکان دانلود فایل‌های رایگان و پرمیوم برای استوری اینستاگرام وجود دارد؟

بله کاربران ایرانی می‌توانند فایل‌های آماده را در سایت هیروباکس دانلود کنند. کاربران لینک دانلود را از سایت‌های تحت پشتیبانی مانند فری پیک و اونو المنت کپی می‌کنند و در قسمت دانلود در سایت هیروباکس درج می‌کنند تا به فایل مورد نظر دست پیدا کنند.

آیا قالب‌های آماده برای پست و استوری اینستاگرام کاربرد دارد؟

خیر، در این سایت فایل‌ها برای هر هدفی دسته بندی شده‌اند. قالب‌های استوری و قالب‌های پست به صورت جداگانه قابل دانلود هستند.

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *