حضور هیروباکس در نمایشگاه فناورانه اینوتکس

تصویر غرفه‌ی هیروباکس در غرفه‌ی اینوتکس 2024
تصویر غرفه‌ی هیروباکس در غرفه‌ی اینوتکس 2024
نمایشگاه اینوتکس با میزبانی از کسب و کارهای نوآور و استارتاپ‌های خلاق، فرصت فوق‌العاده‌ای را در اختیار تیم هیروباکس برای معرفی خدمات خود قرار داد

در دنیای کنونی که دسترسی به منابع دیجیتال و گرافیکی پرمیوم و پولی برترین سایت‌های جهانی، بیش از پیش به یک ضرورت تبدیل شده است، استارتاپ “هیروباکس” چارچوبی نوین و خلاقانه را برای رفع یک چالش بزرگ ارائه می‌دهد. در شرایطی که کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها و محدودیت‌های مالی با سد بزرگی در دسترسی به فایل‌های گرافیکی پرمیوم از سایت‌های برتر جهانی نظیر Freepik و Shutterstock مواجه هستند، هیروباکس به عنوان پلی بین این نیازها و منابع جهانی، راهکاری موثر و قانونی ارائه می‌دهد. در این مقاله به خبر حضور هیروباکس در نمایشگاه اینوتکس و دستاوردهای نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری می‌پردازیم.

سایت و نمای غرفه‌ی هیروباکس در نمایشگاه اینوتکس
استارتاپ هیروباکس، اولین تجربه‌ی حضور خود در نمایشگاه اینوتکس را با موفقیت سپری کرد و توانست توجه بهترین شرکت‌ها و صنایع را به خود جلب کند

معرفی استارتاپ خلاق هیروباکس و ماموریت آن:

از طریق سایت هیروباکس (www.herobox.ir) با استفاده از فرایندهای اتوماتیک خود، کاربران را قادر می‌سازد تا در کمتر از یک دقیقه به فایل‌های گرافیکی مورد نیاز خود دست پیدا کنند. این سرویس، بیش از هر چیز، قادر به ایجاد یک پل اطمینان بخش بین کاربران ایرانی و سایت‌های بین‌المللی است که با کمک هیروباکس، امکان دسترسی و خرید قانونی فایل‌های پرمیوم فراهم می‌شود و همین امکان دلیلی مهم برای حضور هیروباکس در اینوتکس، نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری بوده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ماموریت هیروباکس، فراتر از یک سرویس دانلود ساده، ایجاد یک محیط کاری پایدار و دسترسی آزادانه به منابع ضروری برای طراحان، دانشجویان و هر فرد خلاقی است که نیازمند استفاده از منابع گرافیکی با کیفیت بالا است. با ارائه دسترسی به بیش از ده سایت برتر گرافیکی جهان، هیروباکس قدم‌های بلندی در جهت توانمندسازی کاربرانش و ایجاد فرصت‌هایی جدید برای خلق و نوآوری برمی‌دارد.

این نوآوری و خدمت گران‌بها، هیروباکس را به‌عنوان یک بازیگر کلیدی در زمینه دسترسی به منابع دیجیتال و گرافیکی در ایران مطرح کرده و بستری را برای آن فراهم آورده تا به‌عنوان یک استارتاپ پیشرو و نوآور، در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ درخشش یابد و مأموریت‌های بزرگ‌تری را در آینده پیگیری کند.

هدف از حضور هیروباکس در اینوتکس 2024:

نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس Inotext، که یکی از معتبرترین رویدادهای فناوری در کشور شناخته می‌شود، سالانه فرصتی منحصر به فرد برای استارتاپ‌ها، شرکت‌های بزرگ، سرمایه‌گذاران، پژوهشگران و علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی فراهم می‌آورد تا دستاوردهای نوین خود را به اشتراک بگذارند و بر آینده‌ی فناوری تأثیر بگذارند. هر ساله، این رویداد جایگاهی برای کشف آخرین نوآوری‌ها، برقراری ارتباطات حرفه‌ای و شکل‌گیری همکاری‌های اثربخش است.

در این میان، “هیروباکس” با هدف معرفی خدمات نوآورانه خود برای دسترسی آسان و قانونی به فایل‌های گرافیکی پرمیوم از سایت‌های برجسته جهانی، در نمایشگاه اینوتکس 2024 حضور یافت. این استارتاپ خلاق، که به عنوان پلی بین طراحان، دانشجویان، و کاربران ایرانی و این منابع گرانبها عمل می‌کند، با اهداف خاصی پا به این عرصه گذاشت.

این رویداد به هیروباکس فرصتی بی‌بدیل بخشید تا در کنار اصحاب صنعت و سایر بازیگران کلیدی اکوسیستم نوآوری کشور، هم قدم شود. مشارکت در اینوتکس 2024 نه تنها این امکان را فراهم آورد تا هیروباکس خدمات خود را به طور مستقیم به کاربران جدید و قدیمی معرفی کند، بلکه فضایی را برای شنیدن بازخوردهای ارزشمند و مستقیم کاربران به وجود آورد که برای توسعه‌های آتی پروژه حیاتی است.

همچنین، حضور در اینوتکس امکان بی‌نظیری برای برقراری ارتباط و مذاکره با برخی از بزرگترین نام‌های صنعت و تکنولوژی کشور، از جمله همراه اول، آی‌گپ، رسانه سلما، و کارلنسر فراهم آورد. این همکاری‌های احتمالی نه تنها برای رشد و توسعه هیروباکس اهمیت دارند، بلکه می‌توانند اثرات مثبت و گسترده‌ای بر اکوسیستم کاری و خلاقیت در ایران داشته باشند.

مشارکت هیروباکس در نمایشگاه اینوتکس 2024 به خوبی نشان داد که چگونه یک استارتاپ می‌تواند با استفاده از فرصت‌هایی که در چنین رویدادهایی نهفته است، نه تنها خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی در صنعت معرفی کند، بلکه گام‌های عملی در جهت همکاری و ایجاد ارزش‌افزوده برای جامعه خود بردارد.

حضور بازدیدکنندگان اینوتکس در غرفه‌ی هیروباکس
قابلیت دانلود سریع و راحت فایل‌های پرمیوم از سایت فری‌پیک، شاتراستاک و … با استقبال فوق‌العاده‌ی بازدیدکنندگان اینوتکس مواجه شد

خدمات هیروباکس برای دانلود فایل‌های پرمیوم:

در دنیایی که تصاویر و محتوای گرافیکی نقشی کلیدی در ارتباطات دیجیتالی ایفا می‌کنند، “هیروباکس” به عنوان ناجی طراحان، دانشجویان و کلیه افراد خلاقی که به دنبال دسترسی آسان و قانونی به محتوای گرافیکی، ویدئویی و تملپیت‌های آماده باکیفیت هستند، قدم به عرصه نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس 2024 گذاشت و شاهد حضور موثر هیروباکس در اینوتکس بودیم. با ارائه دسترسی به مجموعه‌ای گسترده از فایل‌های گرافیکی پرمیوم از برترین سایت‌های خارجی، هیروباکس جایگاه خود را به عنوان یک منبع ضروری برای هر کسی که به دنبال محتوای باکیفیت است، محکم کرده است.

سایت‌های جهانی تحت پوشش هیروباکس:

با ارائه دسترسی به این مجموعه متنوع از منابع، هیروباکس در اینوتکس 2024 نه تنها توانست پلتفرمی یکپارچه برای دستیابی به منابع گرافیکی بی‌همتا فراهم آورد بلکه اطمینان را به جامعه طراحان و خلاقان ارائه داد که در هر نقطه از ایران می‌توانند به آسانی و به صورت قانونی به محتوای مورد نیاز خود دست یابند. سایت‌های تحت پوشش هیروباکس عبارتند از:

شاتراستاک Shutterstock: با داشتن یک کتابخانه عظیم از تصاویر، وکتورها، و ویدئوها، شاتراستوک گزینه‌ای فوق‌العاده و حرفه‌ای برای بازاریابان، طراحان گرافیک و سازندگان محتواست و البته هیروباکس امکان دانلود رایگان از شاتراستاک را برای کاربران جدید فراهم کرده است.

فری پیک Freepik: منبعی غنی از وکتورها، PSDها و تصاویر است که برای طراحان وب، گرافیک و تولیدکنندگان محتوای دیجیتال مناسب است.

ادوبی استاک Adobe Stock: ارائه‌دهنده مجموعه‌ای گسترده از عکس‌ها، گرافیک‌ها، و ویدئوها که بر پایه کیفیت بالا و استانداردهای صنعتی استوار هستند و برای حرفه‌ای‌های خلاق مناسب است.

انواتو المنتز Envato Elements: این پلتفرم شامل قالب‌های وب‌سایت، افکت‌های صدا، گرافیک‌ها و تم‌های ویدئویی است که برای توسعه‌دهندگان وب، طراحان و تولیدکنندگان ویدئو کاربرد دارد.

وکتیزی Vecteezy: یک منبع عالی برای پیدا کردن وکتورها و طرح‌های گرافیکی که به طور خاص برای طراحان گرافیک و طراحان UI/UX مفید است.

آیکون اسکات Iconscout: ارائه دهنده انواع آیکون‌ها و عناصر گرافیکی که برای طراحان وب و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن بهینه‌سازی شده‌اند.

یوآی هشت UI8: بهترین گزینه برای طراحان UI/UX با مجموعه‌ای از کیت‌های واسط کاربری، آیکون‌ها و موکاپ‌ها.

آپ لبز Uplabs: یک پلتفرم برای اکتشاف و خرید دیزاین‌های باکیفیت و کد برای طراحان و توسعه‌دهندگان.

پیک بست Pikbest: ارائه محتوای طراحی در زمینه‌های مختلف، از جمله پوسترها، پاورپوینت و موارد دیگر که برای اساتید، طراحان و بازاریابان مناسب است.

لاوپیک Lovepik: منبعی برای عکس‌ها، وکتورها و مواد ویدئویی که می‌تواند به صورت گسترده‌ای در پروژه‌های خلاقانه استفاده شود.

یلو ایمیج Yellowimages: متخصص در ارائه موکاپ‌های سه بعدی و سایر ابزارهای طراحی که برای طراحان محصول و طراحان گرافیک کاربرد دارد.

موشن اری Motionarray: شامل یک طیف وسیعی از افکت‌های ویدئویی، موزیک برای پس‌زمینه و قالب‌های افتر افکت که برای تهیه‌کنندگان فیلم و ویدئو ایده‌آل است.

اقدامات و فعالیت‌های هیروباکس در نمایشگاه اینوتکس:

در میانه‌های جوش و خروش نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس 2024، استارتاپ “هیروباکس” با غرفه‌ای پر از انرژی و فعالیت، مرکز توجه بسیاری از بازدیدکنندگان بود. در طول چهار روز حضور چشمگیر خود، هیروباکس با یک سری از فعالیت‌ها و به اشتراک‌گذاری‌های کاربردی و اثربخش، جایگاهی ویژه در ذهن شرکت‌کنندگان ایجاد کرد.

از آغاز این رویداد، تیم هیروباکس، وقت خود را صرف معرفی و شرح خدمات استثنایی خود به جامعه‌ی علاقه‌مندان و کاربران جدید کرد. بازدیدکنندگان غرفه‌ی هیروباکس در سالن مانوین اینوتکس با انواع اطلاعات جامع و کاربردی در مورد نحوه‌ی دسترسی و استفاده از محتوای گرافیکی و ویدئویی برتر جهان آشنا شدند. همچنین، مزیت ویژه‌ای که هیروباکس برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته بود، ارائه اعتبار هدیه برای دانلود فایل‌های گرافیکی پرمیوم، تجربه‌ای جذاب و فوری از کیفیت و سهولت استفاده از سرویس‌ها را به ارمغان آورد.

شاید جذاب‌ترین بخش حضور هیروباکس در اینوتکس 2024، مشارکت پرشورشان در مراسم “معرکه” بود. این بخش که ویژه معرفی استارتاپ‌های نوظهور به بازار و همچنین شبکه‌های سرمایه‌گذاری است، فرصتی منحصربه‌فرد به هیروباکس داد تا از طریق یک معرفی کاربردی و ارائه‌‌ای جامع، نه تنها به معرفی بنیادین‌تر خدمات خود بپردازد بلکه داستان‌ها و تجارب کاربری موفق را نیز به اشتراک بگذارد.

فعالیت‌های ارزنده غرفه هیروباکس در نمایشگاه اینوتکس 2024، نه تنها نشان‌دهنده‌ی قدرت نوآوری و خلاقیت است بلکه مسیری برای پیشرفت و تحول در دسترسی به محتوای گرافیکی پرمیوم برای کاربران ایرانی را ترسیم می‌کند.

حضور مسئولین و چهره‌های حوزه‌ی آی تی در غرفه‌ی اینوتکس هیروباکس:

استارتاپ هیروباکس که با نوآوری خود در زمینه دسترسی به محتوای گرافیکی پرمیوم، نه تنها طراحان و خلاقان بلکه بخش‌های وسیع‌تری از جامعه را تحت تاثیر قرار داده است، در نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس 2024 میزبان افراد سرشناس و مقامات برجسته‌ای بود. بازدید مسئولان نمایشگاه، نمایندگان صندوق سرمایه‌گذاری خلاق و چهره‌های دولتی از غرفه هیروباکس بیانگر توجه و اهمیت ویژه‌ای به ظرفیت‌ها و تاثیرگذاری این استارتاپ بود.

اظهار نظرات و بازخورد‌های دریافتی از سوی این بازدیدکنندگان سرشناس بر دو جنبه اصلی متمرکز بود: اول، تقدیر از خدمات منحصربه‌فرد هیروباکس که نیازهای بخش عظیمی از کاربران داخلی برای دسترسی به محتوای گرافیکی باکیفیت بین‌المللی را برآورده می‌کند و دوم، تاثیر آن در حمایت از اقتصاد ملی و جلوگیری از خروج ارز از کشور.

حضور سخنگوی دولت، اقای علی بهادری جهرمی در غرفه‌ی هیروباکس
حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در غرفه‌ی هیروباکس
حضور اقای حسنلو سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم در غرفه‌ی استارتاپ هیروباکس
حضور آقای حسنلو، سرپرست ستاد توسعه‌ فناوری‌های فرهنگی و نرم و حمایت از استارتاپ خلاق هیروباکس
حضور وحید بهرامیان و امیر عصاری در غرفه‌ی هیروباکس در اینوتکس 2024
حمایت و حضور وحید بهرامیان (مدیرعامل ژاکت) و امیر عصاری (مدیر توسعه و فناوری ژاکت) در غرفه‌ی هیروباکس
حضور آقای گروسیان، طراح رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری فیلیمو در غرفه‌ی اینوتکس هیروباکس
حضور آقای گروسیان، طراح رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری فیلیمو و مدیر محصول لندیک در غرفه‌ی اینوتکس هیروباکس

نمایندگان صندوق سرمایه‌گذاری خلاق و مقامات دولتی، همچنین به اهمیت حمایت از چنین نوآوری‌هایی در حمایت از استعدادهای داخلی و تقویت زیرساخت‌های فناورانه کشور اشاره کردند. این بازدیدها و بازخوردها نشانگر آن است که هیروباکس نه تنها در حال ترسیم مسیری جدید در زمینه دسترسی به محتوای دیجیتال است بلکه با ایجاد راهکاری پایدار به تحقق اهداف اقتصاد دانش‌بنیان کمک می‌کند.

استقبال صورت گرفته از هیروباکس در اینوتکس 2024، نتیجه نوآوری و تلاش‌های مستمر این تیم برای ارائه راه‌حل‌های خلاقانه در جهت حمایت از حقوق طراحان و تولیدکنندگان محتوا و همچنین توجه به مسئولیت اجتماعی و اقتصادی است. این بازدیدها، علاوه بر اعتبار، تمرکز و تعهدی جدید نسبت به توسعه و پیشبرد هرچه بیشتر هیروباکس به عنوان یک نمونه موفق و الهام‌بخش در صنعت تکنولوژی و نوآوری ایران به همراه داشت.

بازخورد کاربران و بازدیدکنندگان نمایشگاه به هیروباکس:

در حالی که نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس 2024، به عرصه‌ای برای طرح‌ها و نوآوری‌های برجسته فناوری بدل شده بود، استارتاپ “هیروباکس” نیز با استقبال گرم و پرشوری از سوی بازدیدکنندگان مواجه شد. بازخوردهای دریافتی از کاربران قدیمی و جدید، نشان‌دهنده اهمیت و موفقیت فعالیت‌های این پلتفرم در ارائه خدمات دانلود فایل‌های گرافیکی پرمیوم است.

کاربران با اشتیاق بسیار صحبت از تجربیات خود با هیروباکس کردند، از جمله سهولت استفاده از روش دانلود، سرعت تحویل فایل‌ها که بی‌همتا توصیف شد و همچنین هدیه ویژه و قابلیت دانلود رایگان فایل‌های پرمیوم از طریق گروه تلگرامی هیروباکس. این بازخوردها نشانگر نیاز و خواسته کاربران برای دسترسی آسان و قابل اعتماد به محتوای دیجیتال باکیفیت است.

حضور علاقه‌مندان به فناوری و موضوعات گرافیکی در غرفه‌ی استارتاپ هیروباکس
خدمات هیروباکس برای دانلود فایل‌های پرمیوم از بهترین سایت‌ها با استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس رو به رو شد

شاید یکی از جالب‌توجه‌ترین جنبه‌های دریافت بازخورد از کاربران، میزان رضایتمندی و وفاداری آنان به هیروباکس بود. بسیاری از کاربران در مورد چگونگی بهبود چشمگیر فعالیت‌های خود با استفاده از منابعی که هیروباکس فراهم می‌کند، صحبت کردند. این واکنش‌ها نشان از آن دارد که هیروباکس نه تنها به عنوان یک سرویس دانلود فایل مورد استفاده قرار می‌گیرد بلکه به عنوان یک ابزار کلیدی برای رشد و توسعه فردی و حرفه‌ای در بین جامعه خلاق مطرح شده است.

همچنین، بازدیدکنندگان اظهار داشتند که این استارتاپ به آن‌ها احساس اطمینان می‌دهد چرا که دیگر نگرانی‌های مربوط به حقوق مولفین و خروج غیرضروری ارز از کشور را ندارند. در نهایت، بازخوردهای دریافتی در اینوتکس 2024، شاهدی بر این امر است که هیروباکس توانایی بالقوه‌ای برای ایجاد تغییر مثبت و ارزشمند در اکوسیستم دیجیتال دارد و ارتباطی مستحکم و پایدار با کاربرانش برقرار کرده است.


سوالات متدوال:

نمایشگاه اینوتکس چیست؟

نمایشگاه اینوتکس یکی از برجسته‌ترین رویدادهای فناوری و نوآوری در ایران است که هر ساله جمع زیادی از استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران و پیشگامان صنعت را به خود جلب می‌کند. این رویداد، فرصتی ممتاز برای ارتباط و همکاری بین فعالان حوزه فناوری و نوآوری از سراسر جهان فراهم می‌آورد.

استارتاپ خلاق هیروباکس چه خدماتی ارائه می‌دهد؟


مجموعه‌ی هیروباکس، امکان دانلود بدون محدودیت فایل‌های پرمیوم از سایت‌هایی مثل فری‌پیک، شاتراستاک و … را برای کاربران خود فراهم کرده است. تمامی فایل‌ها با بالاترین کیفیت و به صورت لایه‌باز به مشتریان هیروباکس تحویل داده می‌شود

هدف از حضور هیروباکس در اینوتکس 2024 چه بوده است؟

در اینوتکس 2024، استارتاپ “هیروباکس” با ارائه خدمات نوآورانه گرافیکی و هدیه‌ی ویژه دانلود فایل‌های پرمیوم، توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد. نقطه قوت آنها در بخش “معرکه”، اشتراک‌گذاری تجارب موفقیت‌آمیز کاربران بود که نشان‌دهنده قدرت نوآوری و پیشرفت‌هایشان در زمینه دسترسی به محتوای گرافیکی بود.

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *