هویت بصری جدید سایت فری پیک

تصویر لوگو جدید سایت freepik
تصویر لوگو جدید سایت freepik
دیگه‌ای در هویت بصری جدید فری پیک اثری از یک ربات بامزه نیست و لوگوی جدید قراره با اهداف و استراتژی‌های متفاوت برای این مجموعه نقش بازی کنه...

فری پیک Freepik، یکی از بزرگترین و پربازدیدترین بانک‌های تصاویر، وکتورها، آیکون‌ها و فایل‌های گرافیکی رایگان در جهان، به تازگی از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. این تغییرات شامل باز طراحی لوگو، پالت رنگی، فونت و سایر المان‌های بصری می شود. با هیروباکس همراه باشید تا در مورد این تغییرات صحبت کنیم.

هویت بصری جدید فری پیک با هدف خلق اهداف ارزشمند و نوآورانه، رونمایی شد!

رسالت اصلی فری پیک چیست؟

فری پیک زندگی و کار را با شادمانی و خلاقیت سپری می‌کند. از قوانین پیروی نمی‌کند، چون دوست دارد خودش آن‌ها را طراحی کند. این برند تمام کاربرانش را شگفت زده می کند و همیشه انتظارات آن‌ها را برآورده می‌کند. از همه چیز الهام می‌گیرد و استعدادها را در همه جا پیدا می‌کند و دوست دارد آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارد.

فریپیک دنیا را با چشمانی باز و کنجکاو می‌بیند و در چیزهای غیرمنتظره همیشه خارق‌العاده ها را پیدا می‌کند. خارج از چارچوب فکر می کند، جایی که همه چیز را ممکن کند! این برند به قدرت طراحی خوب اعتقاد دارد و دوست دارد داده ها و اطلاعات را با همه به اشتراک بگذارد. در پایان، چیزی که از همه بیشتر از آن لذت می‌برد کمک به دیگران است تا ایده‌های خود را سریع‌تر، آسان‌تر و بهتر به واقعیت تبدیل کنند و این یعنی رسالت اصلی برند و سازمان فری پیک…

فری پیک یک شرکت خلاق و نوآور است که از شکستن قوانین و به چالش کشیدن وضعیت موجود نمی‌ترسد.

برندبوک جدید فری پیک:

فری پیک دارای یک برندبوک است که به تازگی طراحی شده و در اختیار کاربران خود قرار داده است. این کتاب برند، یک راهنمای جامع برای ایجاد و توسعه برند Freepik است. این کتاب برند، شامل اطلاعاتی در مورد تاریخچه برند Freepik، ارزش‌های برند، تصویر برند و نحوه استفاده از این اطلاعات در ارتباطات برند است.

با هویت بصری منحصر به فرد خود و برقراری ارتباط موثر به کاربران خود کمک می کند. اصول ذکر شده در این کتاب شامل موارد زیر است:

  • تاریخچه برند: شناخت تاریخچه برند به شما کمک می‌کند تا هویت بصری برند را درک کنید.
  • ارزش‌های برند: بیانگر آن چیزی است که برند برای آن ارزش آفرینی کرده است.
  • ظاهر و تصویر برند: تصویر برند شامل مواردی مانند رنگ، فونت، لوگو و … است.

همچنین فری پیک در هویت بصری و برندبوک جدید اعلام کرده است که به دنبال خلق و حفظ ویژگی‌هایی مثل بامزه، خلاق، تاثیرگذار، کمک‌کننده و همواره در دسترس است تا تجربه‌های جدیدی برای کاربران و مخاطبین خود ایجاد کند.

مجموعه‌ای از لوگو فری‌پیک در موکاپ‌های ساختمان، لپ‌تاپ و ...
هر بخشی از لوگوی جدید فری پیک معنی و ویژگی‌های مشخص و جذابی دارد.

تغییرات لوگو جدید فری پیک:

سایت فری پیک یک هویت بصری و لوگوی جدید ارائه داده است. اما این شرکت چرا تصمیم به چنین کاری گرفت؟ تصمیم به تغییر لوگو به طور طبیعی به عنوان بخشی از ماموریت شرکت و با نگاهی به آینده کسب و کار گرفته شده است.

برند جدید نماد قدرت ایده‌ها و چگونگی تبدیل سریع آن‌ها به طراحی است. حروف با عرض‌های متغیر لوگو، نشان دهنده سیالیست است، که هدف آن نمایش برابری و عدالت است و آزادی افراد برای کشف بدون محدودیت می باشد.
در فرآیند خلاقانه “i” وارونه به علامت تعجب تبدیل می شود که نشان دهنده جرقه است که از یک ایده عالی حاصل می‌شود.

لوگو و ابزارهای ارائه شده توسط Freepik را می‌توانید دانلود کنید، از آن ها به صورت رایگان یا پولی استفاده کنید و گستردگی و قدرت این برند را به نمایش بگذارید.

ایزوتایپ لوگو فریپیک:

ایزوتایپ فری پیک یک نسخه ساده‌ شده از لوگو این شرکت است. یک نماد تصویری یا نماد انتزاعی است که یک برند یا مفهوم را نشان می‌دهد. می‌توان از آن به‌عنوان یک تصویر کوچک در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد.
ایزوتایپ شرکت فریپیک یک نماد تصویری است که از دو حرف “F” تشکیل شده است.

این دو حرف به‌صورت مورب کنار هم قرار گرفته‌اند. این نماد نشان‌دهنده قدرت و خلاقیت است. ایزوتایپ‌ها معمولاً از خطوط و اشکال ساده تشکیل شده‌اند و می‌توانند به‌راحتی در اندازه‌های مختلف نمایش داده شوند.

تغییرات در پالت رنگی:

رنگ اصلی برند Freepik همیشه Piki Blue بوده است و پالت رنگ جدید آن نیز از این قاعده پیروی می کند. پالت رنگ جدید Freepik تضاد چشمگیری را با رنگ هایی که تیره و روشن هستند، ارائه می دهد. این امر یک پالت جذاب و انعطاف پذیر ایجاد می کند که می توان از آن برای ایجاد انواع طرح ها استفاده کرد.

پالت رنگ جدید فریپیک داستان شرکت را روایت می کند. آبی Piki نشان دهنده تعهد شرکت به کیفیت و حرفه ای بودن است، در حالی که رنگ های روشن و پر جنب و جوش خلاقیت و اشتیاق را نشان می دهد.

فونت اصلی:

فونت اصلی جدید Freepik یک فونت مدرن و در عین حال کلاسیک است. این فونت برای نشان دادن هویت برند فری پیک ایده آل است.

Degular فقط باید برای عناوین و پاراگراف های برجسته استفاده شود. فونت Degular یک فونت مدرن است که از حروف و خطوط ساده استفاده می کند. این فونت در عین حال کلاسیک نیز هست، زیرا از عناصر طراحی سنتی مانند serifs استفاده می کند.

لوگو فری پیک بر روی لباس، کلاه و برچسب
در طراحی هویت بصری جدید Freepik، حرف انگلیسی “i” نقش کلیدی در بیان معنی آن دارد

امکانات و فایل‌های فری پیک:

Freepik یک کتابخانه عظیم از منابع طراحی رایگان و پولی را ارائه می‌دهد تا طراحان سریع‌تر و آسان‌تر طرح‌های خود را خلق کنند. از جمله:

  • تصاویر استوک
  • وکتور
  • موکاپ
  • فونت‌
  • ویدئو و فوتیج
  • تکسچر
  • پس زمینه

فری پیک همچنین ابزارها و آموزش‌هایی را برای کمک به کاربران در یادگیری نحوه استفاده از نرم‌افزار طراحی و ایجاد طرح‌های خود ارائه می‌دهد. این شرکت معتقد است که همه باید بتوانند از قدرت طراحی برای بیان ایده‌های خود استفاده کنند.

فری پیک با ارائه منابع و ابزارهای طراحی مقرون‌به‌صرفه و قابل دسترس، به این هدف دست یافته است. در اینجا چند دسته از افرادی که از Freepik برای ایجاد طراحی‌های خود استفاده می کنند، آورده شده است:

  • کارآفرین می‌تواند از Freepik برای ایجاد یک وب‌سایت یا بنر تبلیغاتی برای کسب‌وکار خود استفاده کند.
  • دانشجو می‌تواند از فریپیک برای ایجاد یک ارائه یا پروژه برای دانشگاه استفاده کند.
  • هنرمند می‌تواند از فری پیک برای ایجاد یک اثر هنری یا گرافیکی برای نشان دادن استعداد هنری خود استفاده کند.
  • تغییرات در لوگو و درباره لوگو این برند

روش دانلود از سایت فری پیک:

همان طور که فایل‌هایی که سایت Freepik و مزایای استفاده از آن را به شما معرفی کردیم، برای دسترسی به فایل‌های این سایت هم روش‌های مختلفی وجود دارد. اصلی‌ترین روش، استفاده از فایل‌های رایگان و دانلود مستقیم از سایت فری‌پیک است. در صورت که اکانت شما با محدودیت دانلود روزانه مواجه شوید و یا نیاز به دانلود فایل‌های پرمیوم و پولی داشته باشید، می‌توانید از یک روش یا سرویس کمک‌کننده‌ای مثل هیروباکس استفاده کنید.

سایت هیروباکس، امکان دانلود فایل‌های پرمیوم از برترین سایت‌ها مثل فری پیک، شاتراستوک، ادوبی استاک، انوتوالمنت و … را به کاربران خود می‌دهد.

مراحل دانلود فایل‌های پرمیوم با هیروباکس

  • لینک فایل مدنظر خود در سایتی مثل فری‌پیک را کپی کنید
  • وارد سایت هیروباکس شوید
  • لینک فایل را در فرم دانلود هیروباکس قرار بدید
  • در کمتر از 30 ثانیه و به راحتی فایل خود را دریافت کنید

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *