خرید اکانت شاتر استوک

خرید اکانت شاتر استوک در ایران
خرید اکانت شاتر استوک در ایران
اگه دنبال خرید اکانت شاتر استوک هستی، تا آخر این مقاله رو بخون که در مورد یه راه حال بهتر و به صرفه‌تر توضیح دادیم

خرید اکانت شاتر استوک shutterstock، پروسه‌ای مهم به حساب می‌آید که ذهن اکثر طراحان گرافیک را به خود درگیر کرده است. شاتر استوک سایتی مطرح است که در زمینه ارائه عکس و وکتور فعالیت می‌کند. این مجموعه به یکی از شناخته شده‌ترین تیم‌های بین‌المللی فعال در این زمینه تبدیل شده و شهرت مطلوبی را نیز کسب کرده است.

لوگو شاتر استوک بر روی دیوار با رنگ قرمز و سفید
مجموعه شاتر استوک از برترین سایت‌های ارائه دهنده انواع فایل‌های گرافیکی و ویدئویی است

شاتر استوک امکانات زیادی دارد. با خرید اکانت رسمی شاتر استوک شما می‌توانید در بهترین حالت ممکن نسبت به انجام فعالیت‌های خاصی همچون تهیه تصاویر اورجینال و وکتور‌های با کیفیت اقدام نمایید.

البته که این پروسه هزینه زیادی را روی دست شما می‌گذارد. امروز ما قصد داریم تا روند خرید اکانت مخصوص شاتر استوک و چالش‌های موجود در این پروسه را بررسی کنیم. پس با ما همراه شوید.

شاتر استوک و فایل‌های تحت پوشش:

قبل از پرداخت به پروسه خرید اکانت شاتر استوک، بیایید چیستی این سایت را مورد بررسی قرار دهیم. در دنیای طراحی گرافیک، الهام گرفتن از یک طرح آماده اهمیت زیادی دارد. خیلی از اوقات طراحان گرافیک به دنبال یک وکتور با کیفیت برای طرح‌های خود هستند ولی منبع فارسی معتبری یا با چنین کیفیت بالایی را برای دنبال کردن این پروسه سراغ ندارند.

اینجاست که استفاده از ابزار‌های خاصی همچون شاتر استوک اهمیت زیادی پیدا می‌کند. شاتر استوک یکی از مطرح‌ترین سایت‌های بین‌المللی به کار رفته در زمینه ارائه عکس آنلاین به حساب می‌آید که ویژگی‌های مثبت زیادی را در خود جای داده است.

سایت shutterstock مجموعه‌ای عظیم از وکتور‌ها و تصاویر حرفه‌ای مختلف را در خود جای داده است. با دانلود تصاویر از طریق این سایت، شما می‌توانید به راحتی نسبت به خلق تصاویر جذاب و با کیفیت اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که تصاویر موجود در این سایت، فقط مربوط به یک موضوع خاص نیستند!

شما می‌توانید در هر مبحثی که دوست دارید نسبت به تهیه تصویر از طریق ShutterStock اقدام نمایید. از نقاشی‌های دستی گرفته تا عکس‌های ثبت شده از طریق دوربین‌های با کیفیت، همگی از جمله مواردی به حساب می‌آیند که در ShutterStock به فروش می‌رسند.

دسته‌بندی فایل‌ها در ShutterStock:

اگر شما وارد سایت shutterstock شوید، حتماً مشاهده می‌کنید که این سایت تصاویر موجود خود را بر اساس فاکتور‌های مختلفی دسته‌بندی می‌کند. موضوع عکس یا وکتور اولین تکنیک دسته‌بندی این سایت به حساب می‌آید. شما می‌توانید تصاویر مربوط به طبیعت، تکنولوژی و اشخاص را از طریق این دسته‌بندی‌ها بیابید.

جالب است بدانید که تصاویر موجود در سایت‌هایی همچون شاتر استوک همواره با دقت بالایی دسته‌بندی می‌شوند تا کاربران نهایی برای استفاده از آن‌ها با مشکلی مواجه نشوند.

دومین روش دسته‌بندی عکس در سایت shutterstock به فرمت آن‌ها اشاره دارد. شما می‌توانید انواع فایل موجود در سایت شاتر استوک را در فرمت‌های لایه باز مثل وکتور Vector، ایلاستریشن Illustration و … تهیه نمایید. تمرکز شاتر استوک روی راحتی کاربرانش است که در نتیجه شما می‌توانید بر اساس نیاز‌های خود نسبت به تهیه یک عکس با کیفیت اقدام نمایید.

خرید اکانت شاتر استوک:

نحوه لایسنس و قیمت‌گذاری دیگر روشی است که سایت shutterstock تصاویر موجود خود را بر آن اساس ارائه می‌کند. فایل‌های موجود در این سایت لایسنس‌های متنوعی دارند. برخی از آن‌ها فقط برای استفاده شخصی کاربرد داشته و برخی هم برای استفاده تجاری مناسب هستند.

تصویر از اشتراک و تعرفه‌های دانلود سایت شاتراستوک shutterstock
در این تصویر می‌توانید هزینه‌ی دانلود هر فایل با خرید اشتراک‌های شاتر استوک را ببینید

به خاطر داشته باشید که سایت‌های مطرحی همچون شاتر استوک روی لایسنس و حق استفاده از فایل‌های خود حساسیت زیادی نشان می‌دهند. عدم توجه به این مسأله می‌تواند چالش‌های گسترده‌ای را در پروسه استفاده از این سایت برای شما ایجاد نماید.

انواع اکانت‌های پرمیوم شاتر استوک:

حال که همه مباحث مقدماتی را پشت سر گذاشتیم، بیایید به پروسه خرید اکانت شاتر استوک بپردازیم. برای خرید اکانت مخصوص سایت شاتر استوک، شما همواره باید متغیر‌های زیادی را مد نظر خود قرار دهید. هر کدام از این متغیر‌ها به نحوی خاص روند خرید اکانت را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

اولین متغیری که روی پروسه خرید اکانت مخصوص شاتر استوک مؤثر است، به نوع اکانت اشاره دارد. در مجموعه شاتر استوک شما می‌توانید دو نوع اکانت مختلف را تهیه کنید: اکانت مخصوص تیم یا اکانت تجاری و اکانت انفرادی. مسلماً هر کدام از این دسته‌بندی‌ها یک سری مزایای خاص را در خود جای داده‌اند.

در حالت استاندارد یا انفرادی، شما تصاویری که تهیه کرده‌اید را فقط برای یک کاربر مورد استفاده قرار می‌دهید. یعنی شما امکان پخش و نشر تصاویر شاتر استوک را نخواهید داشت. این در حالی است که اکانتهای تیمی یا تجاری در شاتر استوک محدودیت‌های کمتری داشته و هر تصویر را می‌توانند بی‌نهایت بار مورد استفاده قرار دهند.

البته که اگر شما با یک تیم همکاری نمی‌کنید، استفاده از اکانت تجاری نتایج مطلوبی را برایتان به همراه نخواهد داشت. برای تهیه اکانت شاتر استوک شما در ابتدا باید به بودجه و سپس باید به میزان استفاده خود توجه داشته باشید.

مزایا و معایب خرید اکانت shutterstock:

خرید اکانت شاتر استوک مزایا و معایب زیادی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. اگر شما نسبت به تهیه اکانت مخصوص شاتر استوک اقدام نمایید، می‌توانید بدون محدودیت تصاویر موجود در این سایت را به صورت قانونی دانلود کنید. این مسأله برای کاربران از نظر حق استفاده مزایای زیادی را به همراه دارد.

خرید اکانت شخصی شاتر استوک باعث افزایش میزان بازدهی این سایت شده و همه محدودیت‌های موجود سر راه طراحان را به صورت کامل حذف می‌کند.

البته که خرید اکانت شاتر استوک برای کاربران ایرانی یک سری معایب خاص را نیز به همراه دارد. کاربران ایرانی برای تهیه اکانت دلاری، باید چندین کارمزد مختلف را پرداخت نمایند. از آنجایی که درگاه‌های پرداختی بین‌المللی کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند، شما باید از خدمات سایت‌های سوم شخص استفاده کنید.

یافتن بهترین سایت سوم شخص فعال در زمینه پرداخت دلاری هم کار دشواری بوده و حجم زیادی از وقت شما را هدر می‌دهد. جدا از این مسأله، قیمت دلار هم روز به روز در ایران متغیر بوده و این مسأله روی قیمت پرداختی شما تاثیر‌گذار خواهد بود. در نتیجه، شما باید یک راه حل جایگزین را برای تهیه اکانت شاتر استوک مورد استفاده قرار دهید.

جستجو عکس در سایت shutterstock در لپ تاپ
در سایت شاتر استوک برای هر کلمه‌ی که سرچ کنید هزاران فایل با فرمت‌های مختلف نمایش داده می‌شود

دانلود نامحدود از شاتر استوک در ایران:

آیا شما هم قصد دسترسی به فایل‌های شاتر استوک بدون پرداخت هزینه‌های مربوط به اکانت را دارید؟ در این شرایط استفاده از خدمات سایت هیروباکس بهترین راه موجود در جلوی پایتان به حساب می‌آید. هیروباکس یک پلتفرم کاملا اتوماتیک و فعال در زمینه عرضه و دانلود فایل‌های پرمیوم شاتر استوک است.

با استفاده از خدمات هیروباکس، شما نیازی به پرداخت هزینه‌های دلاری سنگین برای دانلود از شاتر استوک نخواهید بود! شما به راحتی وارد این سایت می‌شوید، لینک تصویر مد نظر خود را درج می‌کنید و آن را بدون محدودیت و مشکل دریافت می‌نمایید.

کلام آخر:

همانطور که در این صفحه مشاهده نمودید، خرید اکانت شاتر استوک پروسه‌ای پر مزیت به حساب می‌آید که البته هزینه بالایی را نیز روی دست شما می‌گذارد. اگر شما هم به دنبال خرید اکانت مخصوص سایت‌هایی همچون شاتر استوک هستید، باید به دنبال استفاده از خدمات بهترین تیم‌های سوم شخص فعال در این زمینه باشید.

عدم توجه به این مسأله می‌تواند روند خرید اکانت مخصوص شاتر استوک و هزینه‌های مورد نیاز شما را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهد. به صورت کلی، هیروباکس از جمله پلتفرم‌های مطرحی به حساب می‌آید که یک جایگزین فوق‌العاده برای شاتر استوک است.

با استفاده از خدمات هیروباکس شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های دلاری، نسبت به تهیه تصاویر از مجموعه شاتر استوک اقدام نمایید. تیم‌های ایرانی زیادی مشابه هیروباکس فعالیت می‍کنند ولی از نظر سرعت عملکرد و هوشمندی، هیروباکس هیچ رقیبی ندارد!


سوالات متدوال:

هزینه‌ی اشتراک ماهیانه شاتر استوک به چه صورتی است؟

در حالت پایه برای دانلود 10 فایل تصویری، نیاز به پرداخت 29 یورو در اشتراک ماهیانه شاتراستوک است.

سایت ShutterStock چه فایل‌هایی ارائه می‌دهد؟

در سایت ShutterStock فایل‌هایی از قبیل عکس، وکتور، موزیک، ایلاستریشن، ویدیو و … ارائه می‌شود.

بهترین جایگزین برای خرید اکانت شاتراستوک چیست؟

بهترین و ارزان‌ترین جایگزین سایت شاتراستوک در ایران، سایت هیروباکس است که با چند کلیک هر فایلی نیاز داشته باشید را می‌توانید با آن دانلود کنید.

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *